V súvislosti s pripravovaným vstupom franchise Starbucks Coffee na Slovensko sme pripravili modelový príklad ako využiť webovú službu Market Locator v rámci lifecycle spoločnosti prichádzajúcej na trh alebo etablovanej firmy plánujúcej otvoriť novú prevádzku v novej neznámej lokalite. Tento príklad je len ilustratívny a fiktívny, nemá nič spoločné so spoločnosťou Amrest ani značkou Starbucks Coffee, ktoré doleuvedené služby (doposiaľ:) nevyužila:

Franchising

Obr.1 Vstup na trh – Výber lokality, Franchising, pozývanie na nové miesto a registrácia do vernosti

Ako intro:

Príkladom môže byť situácia v okoli Mc Donald’s na Hviezdoslavovom námestí v Bratslave, kde by sme umiestnili fiktívny flagship Starbucks Coffee bolo včera 5.336 ľudí (viď. obr 1. hore), ktorých možno osloviť už od 0,1 EUR bez DPH okamžite teraz formou Vašej SMS správy alebo pri najbližšej príležitosti keď budú opäť v okolí. Samozrejme týmto spôsobom možno pracovať s územím celého Slovenska až na úrovni ulíc, napr. v aktuálne v Bratislavskom kraji je Vám na populačné analýzy a oslovenie 327.552 ľudí (viď. obr 2. )

Franchising

Obr.2 Vstup na trh – Výber lokality, Franchising, pozývanie na nové miesto a registrácia do vernosti

 

Daľšie možnosti použitia pre Starbucks Coffee CZ v SK alebo iný franchising:

  • Výber / porovnávanie lokalít prevádzok – vďaka teplomerom na mape (tzv. heatmapa) jednoducho porovnáte viaceré lokality
  • Akvizícia fransicizstov pre franchise licenciu – v okolí planovaných lokalí pre prevádzky osloviť stávajúcich živnostníkov, podnikateľov ako potencionálnych vlastníkov licencie, majiteľov – máme ich pre Vás viac ako 110.000 na celom Slovensku
  • Nábor zamestnancov alebo potencionálnych klientov – pomocou adresy pracoviska (odvodenej od prevažujúcej polohy mobilu cez deň) vieme nájsť a osloviť ľudí, ktorí dnes pracujú v blízkosti vašej budúcej pobočky alebo napríklad aj konkurečných kaviarňach a tak poslať ich k Vám
  • Cudzinci alebo Slováci ktorí franchising značku Starbucks Coffe zo zahraničia – vďaka filtrácií cestovateľov (mobil v roamingu) si viete vyfiltrovať ľudí, ktorí v poslednom období navštívili viac krajín alebo strávili v cudzine dlhší čas a tých pozvať medzi prvým k Vám, keďže značku Starbucks poznajú spoza hraníc
  • Promovanie eventov – zo spádovej oblasti kaviarne, napr. walking distance kruh, pozvite ľudí, ktorý tam spávavajú na ochutnávky Christmas kolekcie nápojov už najbližší víkend
  • Vykrývanie slabých hodín – happy hours pre zákazníka, keď mimo špičky  (off peak) mu okamžite pošlete SMS správu, že od 14 do 16 je vybraný druh nápoja za polovicu z kupónom z SMS správy
  • Registrácia nových vernostných zľavových kartičiek  – v každej SMS môžete umiestniť skrátenú URL smerujúcu na registračnú landing page Vášho vernostného systému a tak postupne preregistrovávať  stotisíce Slovákov pri každom oslovení + následne s nimi pracovať pomocou vlastného CRM vernostného programu alebo cez Market Locator
  • a daľšie.