Odpromujte svoje nákupné obchodné centrum v spádovej oblasti v rámci svojej cieľovej skupiny ľudí. Pozvite k Vám zákazníkov, ktorí práve nakupujú. Ukážte im, že máte nový alebo iný sortiment, ako Vaša konkurencia. Ukážte im, že peniaze, ktoré dostali, ako darček na Vianoce, môžu minúť u Vás a nie u Vašej konkurencii. Dajte vedieť zákazníkom, že svoje peniaze nemusia minúť hneď, ale vedia si zakúpiť Vaše darčekové karty, ktoré môžu darovať a spraviť niekomu radosť. Napríklad cez MARKETLOCATOR.sk viete efektívne odpromovať Vaše výhodné povianočné/novoročné výpredaje S MARKETLOCATOR.sk viete okamžite adresne osloviť Vašou reklamnou správou vo forme SMS správy Vami vybranú cieľovú skupinu.  
Napríklad takúto cieľovú skupinu:
  • ľudí v produktívnom veku 18 až 60 rokov
  • so strednou a vyššou bonitou
  • pravidelne tráviacich víkend v Bratislave podľa polohy vlastného mobilného telefónu
 a to ihneď spomedzi týchto disponibilných budúcich zákazníkov:
  • 22.000 ľudí vrátane nižšieho segmentu alebo
  • 9.400 ľudí v strednej a vyššej príjmovej oblasti
za rádovo 10 centov za 1 SMS, čize pri dvoch vlnách (vrátane pripomínacej) Vám stačí 1.880 EUR bez DPH na dotiahnutie bonitných návštevníkov z Vami zvolenej cieľovej skupinymi do Vášho centra (prípadne 4.400 EUR aj vrátane nižšieho segmentu).
 
Pričom každú kampaň viete posielať vo Vami zvolenom čase a aj opakovane vo vlnách, alebo od októbra aj ihneď pri vstupe do zvolenej oblasti napr. v okolí Einsteinovej ulici či nábreží v Bratislave.
Poznámka: Zároveň viete odfiltrovať telefónne čísla zo svojej databázy vernostných kartičiek a tak oslovíte len u Vás neregistrovaných neklientov. Alebo naopak, cez www.marketlocator.sk pošlete kampaň len na svoju bazu, avšak len tú čo sa nachádza aktuálne v Bratislave.