Mapové analýzy / cielenie

Na mape si vľavo vyberte a zapnite dátovu vrstvu, ktorá vás zaujíma. Základna vrstva pouziva na mape fialové guličky a ukazuje výskyt na základe statickej informácie z občianskeho preukazu a rozšírená (ktora obsahuje realny vyskyt telefonu za ostatne 2 tyzdne v typizovanych lokalitach pouziva farebne gulicky (takto ich jednoducho rozpoznate). Nasledne po zapnuti uvidite gulicky a teplomer na pravo dolu Vam ukazuje hustotu na ploche 100mx100m a ukazuje teda kde mate najhustejsi vyskyt Vasej cielovej skupiny. Cielovu skupinu si definujete na ľavo vo filtroch.

Počty osôb

Pocty osob v danom vyseku mapy s danymi filtrami si mozte nechat napocitat na spodku obrazovky v ľavo – Zistiť dosah. Upozornenie: tento dosah hovori o pocte osob v danom filtri na ktore je mozne vykonavat cielnu komunikaciu. Toto cislo si pri rozsirenej datovej vrstve mozte prenasobit cca 7x aby ste to mohli extrapolovat na celu populaciu (zastupenie je v ramci slovenska celkom rovnomerne).

Čo hovorí dosah na rôznych miestach aplikácie?

  • Na mape: dosah ukazuje „happy day“ scernario, teda ze by boli vsetci volni. Toto je pre to, ze system nevie este presne kedy a co chcete posielat. Pozor si treba dat len pri kombinovani viacerych vrstiev lebo podmienky z viacerych vrstiev musia platit „a zaroven“. Toto je obzvlast problematicke ked pouzijete povedzme Financnu vrstvu (pouziva na vizualizaciu oficialnu adresu) a z Advanced cielite na Pracovnu adresu. Tym padom musi osoba v danom vyseku splnat (okrem ostatnych kriterii) aj to, ze v danej oblasti ma ako pracovnu tak aj oficialnu adresu. Nasledne pri tvorbe kampane je preto potrebne v kampanovom editore „vyhodit“ vsetky typy lokalit okrem tej co Vas zaujima (v tomto pripade by ste nechali len tu co je Pracovna adresa z Advanced Socio Demo).
  • V kampanovom editore na zalozke cielenie: stale sa berie „happy day scenario“ kedze este nevieme datum a message
  • V budget sekcii pri nastavovani bid: tu uz sa berie komplet nastavenie kampane, cize aj s datumom a bidom a teda toto je realne oslovitelny pocet (este sa teoreticky mozu „pobit“ dve paralelne zadane kampane).