Tvorba kampaní

Prečo kolega nedostal kampaň?

Nemusíte mať žiadne obavy, že by SMSky v Market Locator neboli odoslané, systém vás účtuje len za reálne doručené správy. Môže vás ale prekvapiť, prečo napríklad kolega (ktorý spĺňa filtračné kritéria) nedostal kampaň. Existuje viacero dôvodov, a tu vám v krátkosti vysvetlíme ako to funguje s kampaňami v Market Locator. Cez Market Locator sa oslovujú […]

Výhody SMS cieleného marketingu

Aké výhody prináša cielený SMS marketing voči iným kanálom Doposiaľ menej využívaný marketingový kanál má množstvo výhod, mnohé pripomínajú výhody dobre známe z online prostredia. SMS umožňuje priamu a dobre cielenú komunikáciu podobne ako v online Možnosť cieliť kampaň na určité lokality Vysoká flexibilita na oslovovanie s last-minute ponukami SMS umožňuje zvýšiť návštevnosť vtedy keď […]

Multi-kriteriálne kampane

Potrebujete cieliť na základe viacerých dátových vrstiev? Pri vytváraní kampane máte možnosť kombinovať podmienky z rôznych dátových vrstiev a docieliť tak ešte presnejšie cielenie. Teraz jednoducho pridávate podmienky ku existujúcim rozpracovaným kampaniam priamo z mapy (Pridať podmienku ku kampani), alebo pri vytváraní kampane pridávate dalšie podmienky, prípadne pridávate ďaľšie atribúty k existujúcim podmienkam. Pridávanie podmienok […]

LBS – Geolokačná kampaň

Market Locator umožňuje posielanie kampaňových / informačných správ v čase ked niekto príde do zvolenej oblasti – takzvaná LBS (location based services) kampaň, alebo geolokačná kampaň. Príklad: prídem do Auparku v Žiline a dostanem správu od Telekom predajne „Prídte si vyskúšať nový iPhone6s! O 16:00 vyžrebujeme jedného z vás, ktorý si tento skvelý telefón odnesie […]

Mapové analýzy / cielenie

Mapové analýzy / cielenie Na mape si vľavo vyberte a zapnite dátovu vrstvu, ktorá vás zaujíma. Základna vrstva pouziva na mape fialové guličky a ukazuje výskyt na základe statickej informácie z občianskeho preukazu a rozšírená (ktora obsahuje realny vyskyt telefonu za ostatne 2 tyzdne v typizovanych lokalitach pouziva farebne gulicky (takto ich jednoducho rozpoznate). Nasledne […]