Tvorba kampaní

Tvorba kampane – Ako na to?

1. TVORBA KAMPANE A JEJ ŠABLÓNY KTORÚ SI DÁTE SCHVÁLIŤ Prvým krokom každej úspešnej kampane pre cielený mobilný marketing je vytvorenie pútavého textu. Tvorba kampane začína v hornom menu sa nasmerujte na sekciu „Šablóny“ a kliknite na „Vytvoriť novú šablónu“. Pomenujte si šablónu, aby ste ju aj v budúcnosti spoznali, zadajte znenie správy, pozorne si […]

Ako napísať údernú SMS

SMS je špecifický formát. Z našich bohatých skúseností s SMS marketingom sme pripravili krátky sumár odporúčaní, ktoré vám zaručia maximálnu efektivitu vašej kampane. Úderná SMS správa v mobilnom SMS marketing Vzdy bez diakritiky SMS-ka musí byť zásadne bez diakritických znamienok typických pre Slovenčinu, ako mäkčeň a dĺžeň. Problematické môžu byť aj niektoré špeciálne znaky, ako […]

Skrátené URL pre mobilný marketing

Do kampaní v Market Locator máte možnosť pridávať skrátené URL linky v dĺžke 16 znakov. Vďaka týmto linkám ušetríte miesto v správe a získate možnosť odmerať počet kliknutí na váš link. Toto vám napovie nakoľko ste príjemcov zaujali vašou správou. Skrátenú URL vkladáte cez „padačku“ pri vytváraní šablóny pre váš mobilný marketing. Pomenovanie URL slúži […]

Kampaňový report

Okamžite po odoslaní kampane máte k dispozícií kampaňový report. Tu si môžte pozrieť: O akú kampaň sa jedná (ako ste cielili, aký bol text) Kedy kampaň odišla Koľko reálne odišlo správ Koľko vás to nakoniec stálo Koľko ľudí kliklo na link (ak ste použili našu skrátenú URL) Aký bol „click-through-rate“, teda koľko percent ľudí kliklo […]

Úspešné a inšpiratívne kampane

Market Locator použivajú rozmanité firmy na mobilný marketing. Prečo sa teda nenechať inšpirovať? Prinášame vám ochutnávku kampaní, ktoré boli veľmi úspešné. Ak si nebudete istý tou vašou, prečítajte si ako napísať údernú SMS správu prípadne si nechajte poradiť od našich marketingových expertov. Cielené SMS kampane – mobilný SMS marketing Late-night shopping Retail prevádzka otvorila svoju […]

Unikátne kampaňové kódy (zľavové kódy)

Kedy sa oplatí použiť unikátne zľavové kódy? Máte pre zákazníkov pripravenú naozaj špeciálnu ponuku? Chcete presne zmerať efektivitu kampane? Chcete mať istotu, že kampaň nespôsobí príliš vysoký predaj zľavnených produktov cez virálne šírenie? Mobilné kampane v Market Locator umožňujú vkladať do tela správy unikátne kódy (unique campaign codes), ktoré sú naozaj unikátne pre každého užívateľa. […]