Analytika a cielenie

Dátové vrstvy – cielenie a analytika

NA ČO SLÚŽIA JEDNOTLIVÉ VRSTVY? Základná socio-demografická Poskytuje štatistické údaje o “oficiálnom” výskyte obyvateľstva, podobne ako informácie zo štatistického úradu. Filtre: vek, pohlavie Rozšírená geo-lokačná Poskytuje údaje o reálnom pohybe obyvateľstva prostredníctvom typizovaných lokácií. Teda kde sa vaša cieľová skupina zdržiava počas pracovnej doby, počas noci, alebo počas víkendu. Okrem toho umožnuje cieliť na základe […]

Mapové analýzy / cielenie

Mapové analýzy / cielenie Na mape si vľavo vyberte a zapnite dátovu vrstvu, ktorá vás zaujíma. Základna vrstva pouziva na mape fialové guličky a ukazuje výskyt na základe statickej informácie z občianskeho preukazu a rozšírená (ktora obsahuje realny vyskyt telefonu za ostatne 2 tyzdne v typizovanych lokalitach pouziva farebne gulicky (takto ich jednoducho rozpoznate). Nasledne […]

Počet osloviteľných, teplomer, farebné guličky/bublinky na mape

Čo je teplomer vpravo dole a tie čísla v ňom? Teplomer určuje intenzitu výskytu ľudí v danej lokalite na mape, viete sa orientovať hlavne podľa farby, červená znamená najhustejší výskyt, modrá najslabší výskyt, čím viac sa nazoomujete na mape, tým presnejšie sa farby a bublinky na mape zobrazujú. Čísla v teplomeri vyjadrujú hustotu výskytu v […]

Nextgen population analysis in Market Locator

Do you want to meet the future of ‪#‎population‬ ‪#‎analysis‬? Take a look at our development prototype soon to be found in your Market Locator account. Many more ‪#‎analytical‬ ‪#‎features‬ coming this year. Let us know what think and you would like to see in the next release at info@marketlocator.sk . In mean while check also […]