Analytika a cielenie

Meranie davu ľudí pomocou Market Locator v RTVS

Filip Vítek rozprával o Market Locator – webshop s reklamou a dátami ako jednej z metód #merania #davu v relácii RTVS „K veci“: Zvukový záznam nájdete tu, začiatok 2:45min #mocnedata #populacnaanalytika #smartdata #smartcity #smartgovernment #marketlocator

Vyklikajte si budúcich zamestnancov Market locator pre recuriting, hiring HR (webinar)

Personalisti, personálne agentúry,hľadáte nových zamestnancov z Vášho okolia? Alebo potrebujete osloviť východniarov, ktorí dnes cestujú na týždňovky do Bratislavy? Organizujete firemný event, konferenciu, či koncert a chcete účastníkov odkomunikovať do mobilu Váš message? Máme pre Vás 2,7 milióna mobilov Slovákov, ktorých si vyklikáte na mape vo svojom okolí v samoobslužnom nástroji Market Locator s využitím […]

Market Locator a Smart Cities v RTVS – 13/4/2017

Market Locator zabezpecuje hard data pre rozhodnutia v oblasti Smart Cities. O tom co sa z hard dat da zistit, ako sa to robi a ako by ich samospravy mohli lepsie vyuzivat sa v ramci relacie Z prvej ruky rozpravali s Petrom Fusekom zo sluzby www.marketlocator.sk.

Distribučné grafy a analytika profilu obyvateľstva v oblasti

Každého podnikateľa, developera, starostu či kupujúceho nového bytu trápi a zaujíma aký ľudia žiju, pracujú či víkendují v tej či onej oblasti. Aké je percento mladých bývajúcich v Petržalke, aké je percento bonitných pracujúcich v centre Žiliny, či aké bolo rozloženie mužov a žien na koncerte v Inchebe včera? Tieto a mnohé ďalšie otázky viete behom […]

Analytika na mape

Služba Market Locator prezentuje v prehľadnej vizuálnej podobe „heat-mapy“ rozloženie obyvateľstva s možnosťou filtrovať tieto informácie na základe filtračných kritérií. Dáta sú prezentované v anonymnej a agregovanej podobe aby nemohlo prísť k úniku citlivých informácií zákazníkov a aby súkromnie obyvateľstva bola v plnej miere zachované. Prečítajte si ako iné firmy využili Market Locator na populačnú […]

Pripadové štúdie geo-analytiky

Nové nákupné centrum potrebovalo pochopiť aké obyvateľstvo býva v ich spádovej oblasti. Na základe poznatkov z Market Locator pripravili presne nastavenú marketingovú kampaň. Pre krátkosť času nebolo možné využiť štandardné formy prieskumu. Klient v službe Market Locator dokázal flexibilne a na obrovskej vzorke presne identifikovať aký typ ľuďí sa v okolí nového centra zdržuje. A […]